Valborg

Medan grannarna tjafsar (igen..) så min pluggkoncentration inte är på topp kan jag skriva kort om gårdagen. Blev ju inte helt som planerat men blev lyckat ändå. Pluggade på morgonen en liten sväng innan jag drog iväg strax efter 15. Chillade, spela de lite kort och så fram till 17.30 då de flesta hade kommit och vi tände grillen, åt go mat och hade det trevligt. Vid 22.30 drog vi ner mot kåren men i kön drog halva gänget sig ur så vi blev bara 4 som gick in. egentligen blev jag opepp och ville dra hem, men en viss person hade smitit före i kön och redan gått in så kändes taskigt att lämna henne själv, så gick in i typ en timme innan jag drog hem. Alltid kul att dansa! Dock drog vi ju ner så sent så vi missade Erik, han skulle vara där så tidigt.. Men hur som var det en rolig kväll!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: