Sleepover!

Efter att ha varit i skolan och jobba med grupparbete till efter 18 i fredags så gick jag hem, hämtade väskan och hoppade på cykeln till stan för att möta upp 4 vänner innan vi köpte med oss godis och mat och cyklade vidare hem till Ronja. Åt mat, tittade på 3 filmer och snackade skit innan vi gick och la oss kring 3-tiden. Vaknade runt 10.30, gick iväg till affären och gjorde sedan våfflor till frukost (Så underbart gott! Inte ätit det på sisådär 1 år!). Sedan satt vi bara och pratade och kollade roliga youtube-klipp innan vi beställde hem pizza, gjorde kladdkaka med ett pommes frites i (som såklart jag skulle få, var ju inge kul då jag visste om det...) och kollade på en psyko film som helt enkelt bara var sjuk. Därefter var det eurovision och efter det gick vi ut en sväng och gungade/testade utegymmet/klättrade innan vi gick in igen. Sen åkte en med sista bussen hem och vi slog på en soft serie innan vi skulle gå och lägga oss framåt 03.30. Dock blev vi typ pigga så hade lust att slå på en till film men då hade vi nog däckat så det var ingen idé, så vi satt bara och pratade. Sen gick killarna och lade sig men jag och Ronja var fortfarande pigga (eller övertrötta) och låg bara och skrattade. Kom sen på att vi skulle skoja lite med killarna så låg tysta i typ 10 min innan vi gick in med kuddar och slog till dem så dem blev rädda, haha. Passade även på att lägga Ronjas mobil där inne med larmet inställt på 7 på högsta volym (vi trodde att vi skulle vara vakna fortfarande) och gick sen och la oss! haha. Men vi lyckades ändå däcka och vaknade av larmet och blev asrädd! Tog typ 5 min innan dem hittade mobilen, haha, så värt det! x) Somnade sen om till 10 innan vi gick upp och gjorde frukost och var smått rädda att killarna skulle va sura på oss x) Åt sen frukost innan familjen kom och hämtade mig så har spenderat en heldag med dem i Marieberg och här hemma. Mys! ♥ 
 
En riktigt underbar helg med på tok för lite sömn, för mycket gläfs och för lite plugg! Blir en tidig kväll ikväll, hehe. 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: