It's for real!

Var på faddermöte idag. Spännande Spännande. Fattar dock inte allt, var nå poängsättning och allt, men det löser sig ;) gruppen verkar iaf bra, trots att vi alla inte hamnade tillsammans! Sen att jag lyckades hamna i en grupp där jag kände 3 st gör ju inget ;)
Lekte lite lekar och så också för att lätta på stämningen.

Har äntligen läst ut boken också! Denna gång gick det överdrivet segt. Kan bero på att jag ser sommaren närma sig och jag är skoltrött! Men det är ju intressant så det går lite lättare ändå ;) Nu är det bara att börja nöta, igen.. För det har jag inte gjort förut liksom.

Ska snart sova tänkte jag. Tänkte vara duktig och gå på föreläsningen imorn trots att dem är rätt innehållsfattiga. Känns bättre att komma ut från lägenheten lite!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: