Freedom

Finally some freedom! Känns sååå skönt! Var en pest att invänta tentan igår. Inte nog med det så vaknade jag tidigare än vanligt och var hur pigg som helst = ännu mer väntan.. Hur som så tror jag att det gick bra, även om jag var trött när jag väl satt där och skrev (om man kan kalla det skriva, mer ringa in rätt svar). 
Därefter åkte jag hem en kort stund sen mötte jag upp två vänner och handlade mat och kollade på film. Helt i min smak efter tentan kände jag! 
 
Idag ska vi förmodligen på bio :D Ska bli mys! Och imorgon blir det kanske grill med några utbytesstudenter. Ingen aning om vilka som kommer men vi blev inbjudna av en vi lärt känna för han fyller år så det lät ju trevligt! :) 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: