Wednesday

Åh vad jag bara vill ha tentan över. Mja, ni läste rätt. Tenta, igen. Känns som jag inte gör annat! Så denna vecka kommer bestå av att nöta och nöta lite till. Skulle skriva ut min sammanfattning idag men skrivaren vägrade sammarbeta, så fick ringa ett långt samtal med pappa för att lösa det. 
Igår var jag förövrigt hem till my homie som kommit hem till Sverige igen, kollade på bilder och pratade om vad som hänt sen sist. Därefter cyklade jag ner till skolan för att möta upp kusinen som skulle låna min jacka innan jag cyklade hem för att plugga. Gick ju lite sisådär (det är så tråkigt...) 
 
Idag körde jag även ett nytt träningspass som jag inte testat på innan, kan ju konstatera att mina ben skakade som bara den efteråt (orkade helt ärligt inte köra 100% på alla övningar!) Får se hur länge jag orkar hålla i detta ;) Och snöat har det gjort i princip hela dagen, känns ju väldigt kul! Därför har jag hållt mig inne hela dagen..
Nu ska jag snart göra lite kvällsmat innan jag slår mig ner med några avsnitt VD, orkar inte plugga så mycket mer idag. 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: