Vårkänsla!

Helt underbart väder det har varit idag då!! Gick upp tidigt för att gå till vc, sen gick jag hem och pluggade innan jag gick ner till skolan för föreläsning. Då stekte solen på en massa och när vantarna får stanna hemma för min del så är det verkligen varmt! Halva skolan satt ute när vi kom dit, som björnar som klivit ut ur sitt ide ;) Dock fick jag lov att spendera 3 timmar inne i skolan, så när jag kom ut igen så var det inte lika skönt. Tog sedan en promenad till Konsum för att hämta ut min mobil. Kom hem, satte den på laddning och när den hade laddat klart så skulle jag pilla på den. Ser då att den kräver microsim, score!.. Så mailade operatören och frågade om man kunde fixa det online eller om man var tvungen att besöka närmsta butik. Fick ett samtal på en gång och han var supertrevlig och erbjöd sig att skicka ett på en gång utan extra kostnad :D Fick sedan ett mail där det stod "Tack för att du kontaktade oss och för det trevliga telefonsamtalet". Haha x) 
 
Så ja, får helt enkelt vänta i några dagar innan jag kan byta telefon! Den som väntar på något gott... 
 
Kan inte låta bli att sakna Rhodos som en tok.. ♥ 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: