När man vill sova...

...Så ska grannen bredvid börja spela musik och komma på en egenskriven låt. Han har sjungit " mina drömmar" sjuttioelva gånger nu... -.-
så i väntan på att han ska bli klar för kvällen så kan jag berätta att min helg har bestått av att plugga och kolla på film! Igår var jag vaken till 2 för att jag ville se Edward Scissorhands. Dock orkade jag inte se slutet :p Skulle egentligen åka till en kompis och ha filmkväll igår men orkade inte ta mig till andra sidan stan. Ett under att jag orkade träna igår också, det trodde jag aldrig. Idag var det vilodag på schemat innan jag kör igång med 6 pass igen! Pjuh!
Nä, har inte så mycket mer att berätta egentligen. Ska försöka sova så jag orkar upp och tvätta imorn! Hörs!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: