Myslördag!

Har längtat efter gårdagen hela veckan. Hade kunnat dra ut i fredags med de andra men orkade inte, stannade hemma och gick en långpromenad och pillade på min nya mobil istället. men igår efter att jag hade pluggat, tvättat och dammsugit (och tappat ut hälften av min mat på golvet, resten i knät) hoppade jag på bussen till Ronja för lite mys. Blåste som bara den så vägrade cykla! Efter ety tag kom två andra och vi gick och handlade mat, fläskfilé denna gång, fint ska det va! gick hem och åt och C skrev att han hade tråkigt så efter ett tag kom han också, då blev vi tvungna att spontant göra en kladdkaka ;)
kollade sen på en skräckis och pratade innan jag hoppade på sista bussen hem vid 2 :)




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: