It's over!

Ytterligare en tenta avklarad! Känns sjukt att det bara är 2 delkurser kvar sen har jag pluggat här i 2 terminer?! Vaknade av att klockan ringde 07.10 och jag bokstavligen flög upp och undrade vad det var för fel. Kan ju säga att jag inte har gått upp såhär tidigt sen jag vet inte när! Smått tungt ja, men det gick! ;) 
Hur gick det då? Inte den blekaste faktiskt, har försökt rätta den nu och tror det gick vägen, men kan ju ha rättat helknasigt! Frågorna var hur som helst jättemysko och luriga. Bara man läste fel på ett ord så kan svaret bli helt annat! :P 
Efteråt blev jag kvar ett tag och pratade med andra kursare innan jag gick hem i snöstormen (Vad är det här???!). Körde det jobbiga träningspasset också, det där jag körde förra veckan och som jag inte riktigt orkade. Vet ni va? Jag tog mig igenom det, med så mycket mer energi än förra gången, och då körde jag på hungrig mage och hade gått upp kl 7?! Tror kanske att den här intensiva träningen redan gett resultat ;D Vi säger så! 
 
Igår blev jag extremt sötsugen och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen (länge sen jag kände sånt sug!). Försökte med alla möjliga medel, tugga tuggummi, äta en hårdmacka för att tillslut gå och lägga mig. Att baka kom inte på frågan! Och det funkade ju. Det är som bortblåst nu ;) 
 
Ska sluta svamla och glo på lite VD istället och njuta av att vara ledig ända till på måndag! :D Eller ja, kommer väl läsa i boken trots ledighet, men någon dag ledig ska jag ta! Vägrar gå ut i snöslasket så håller mig inne resten av dagen :)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: