Back in my apartment!

Har haft några underbara dagar i mitt kära barndomshem och hunnit med allt jag ville typ. 
I fredags plockade jag upp Maritza & Martina och åkte hem till Elin för lite mys. Allt för sällan det händer nu förtiden! Dessutom stack ju Martina till Spanien igen idag, så henne ser jag inte på ett tag (tur internet finns :D). 
 
I lördags kom släkten hem för lite firande. Trevligt trevligt även om jag var överdrivet trött framåt kvällen.
Sen har jag även hunnit med en tur på Kupolen och en träff med Amanda :) 
Kom hem hit för ca 2 timmar sedan och ska kolla klart på ett avsnitt av VD innan jag ska sova. Imorgon är det skola som gäller igen! Känns som jag varit borta från den hur länge som helst! 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: