Loneliness

Alla mina kära vänner här i Öret har lämnat mig och åkt hem för sommaren.. Typ i alla fall. En kommer tillbaka imorgon för att stanna i några dagar i alla fall! Så dessa två dagar har varit rätt tråkiga.. Igår låg jag ute en sväng på förmiddagen medan det var fint, sen åkte jag och handlade lite smått. 
Idag ska jag försöka städa så mycket jag kan. Har kommit en bit i alla fall! Ska snart ge mig på ett försök med köttfärssås som aldrig lyckas smaka som mammas.. ;P 
 
Och idag fyller min kära vän och semesterbuddy år. Känns som jag missar alla födelsedagar just nu. Visserligen kunde jag ändå inte ha varit hemma och firat henne då hon befinner sig i ett annat land just nu och har det bra, men ändå! ;) Kommer hur som haver hem snart och kan träffa alla igen! :D 
Bästa Elin, bästa Rhodos! ♥ 
(Och ja, vet att bilden är vacker! :D Kunde ha lagt upp ännu värre, men kände inte att det var riktigt okej.. haha)

KOMMENTARER


Elin

Aaaaw, finis! 😊

2014-06-09 // 10:21:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: