Picknickmys!

I fredags åkte jag hem till systrarna sen drog vi till stan och satte oss i parken och hade picknick med livemusik. Sen åkte vi hem och grillade. Vid 22 började fotbollen och i halvlek blev vi sugna på lyxshake så vi åkte dit, spontant sådär. 
Sen har jag jobbat lördag och söndag. Idag var jag åter igen ledig så då åkte jag in till Borlänge, hämtade upp systrarna innan vi åkte till Ikea och köpte glass och annat gott och sen gick vi till vattenparken och satt där en stund. Hann först bli omringade av äckliga måsar, fick lite smått panik där en stund, haha x) 
Sen gick vi och försökte spela badminton men det gick inte alls så bra, det blåste och det var dessutom alldeles för varmt för att orka springa ;P Sen knäppte vi lite kort innan vi åkte hem. 
Och nu på kvällen har jag varit på hudvårdsparty! Imorgon påbörjar jag jobbveckan igen. Dock bara 3 dagar denna vecka :) 
 
♥♥

KOMMENTARER


Såg riktigt mysigt ut det där :D Hoppas allt är bra med er :D

2014-07-09 // 22:40:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: