Whatever's good for your soul... do that!

Har haft huvudvärk hela dagen idag. Planen var att dra ut ikväll, men eftersom jag känt mig allmänt loj så skippade jag det. Istället ligger jag här i sängen, äter chilinötter och Risenta och tittar på Revenge som jag missade igår då jag var hemma hos Sofia för att baka kladdis :) 
Skulle ha pluggat en massa idag, men tror jag max har skrivit fem meningar. Har helt enkelt inte haft varken ork eller lust. Så nää, får ta nya tag imorgon istället. Och förhoppningsvis blir det filmmys framåt kvällen :) 
På tal om plugg fick vi äntligen reda på tentorna som vi hade för ca en månad sen. VG på den, tackarrr! :D 
Och klipptid har jag äntligen bokat också. 
 
Nä, nu ska jag fortsätta smaska på nötterna och kika på senaste avsnittet! 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: