Myspys i Dalarna

Fredagskvällen på Kåren var trevlig. Dansade och hade det skoj med fina vänner och random dudes. 
Ronja sov över hos mig och vid 10 gick vi upp för att fixa oss någorlunda och hoppa på bussen där jag gick av vid resecentrum för att hoppa på tåget hem. 
 
Har haft det supermysigt. Lördagen spenderades med familjen, lika så söndagen. Var på bio på kvällen och såg Hundraåringen, helt okej film :) Igår var jag hos frissan och färgade det blondare samt klippte det rejält, typ 7 cm. Så nu äre kort! Men jag trivs, även om jag vill ha långt. Men skönt att få bort allt slitet (plus lite till). 
Sen åkte jag vidare till Borlänge för att luncha med min kära barndomsvän. Sog sedan en sväng på Kupolen innan vi avslutade med en latte på Waynes. 
Och nu sitter jag hemma hos bror och har nyss avnjutit en smarrig middag. Ska sova här inatt. Blir nog trevligt! Imorn drar jag neråt i landet igen :)
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: