Last day in my hometown..

I tosdags var jag in till Falun. Skulle möta en tjej som skulle köpa böcker av mig så då tänkte jag passa på att hälsa på Elin också. Så vi åt mat, drog till Sågmyra och hade sedan en myskväll med film och gottis. Sov kvar där och åkte hem efter skidorna på fredagen. Kom hem till mat och en broder. Kollade på Prisoners på kvällen, riktigt bra film men väldigt jobbig psykiskt! 
 
Idag har jag varit barnvakt en sväng, sen åkte vi in till Borlänge för att köpa thaimat och besöka brorsan, och blev kvar där och kollade på JVM. Lite för spännande för mitt hjärta... Sen åkte vi och handlade så jag slipper göra det i Örebro! ;D 
 
Imorgon drar jag ner igen. Dock endast för 2 veckor innan jag kommer hit igen. Men det ska bli kul att få komma ner och träffa alla igen :D 
 
Nu ska jag läsa ut mina 20 sidor av Kristians bok så jag slipper dra med mig den ner. Sen ska jag gosa med Trisse så mycket jag kan :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: