Fint välkomnande!

Fick en väldigt intressant kväll igår. Kom ju hem och det första jag möttes av var att de ovanför skrek på varandra (vilket dem har gjort förut också) men tydligen hade de mittemot hört henne skrika "Sluta, jag vill inte" eller nått liknande. Sen slutade dem i alla fall och efter ett tag hörde jag att det knackade på där uppe men ingen som öppnade. Så då knackade det på hos mig istället, och där stod det två poliser, snacka om chock! :O Så de frågade ut mig lite om läget osv och jag sa att jag skulle avvakta och hålla öronen öppna. Stänger igen dörren och hör dem knacka ovanför igen och säger "öppna, det är polisen!" Ingen som öppnar men jag tycker mig höra att de pratar ovanför, så jag går ut och säger det till polisen och en springer upp på en gång och bankar på och säger "Öppna, det är polisen, vi vet att ni är där inne!" 
Själv hade jag bara lust att poppa en popcornpåse och njuta av vad som händer, tyckte det hela var väldigt intressant! haha. Hur som helst så öppnade de aldrig (Och då blir man ju ännu mer misstänksam) och efter nån timme så åker polisen iväg. Får väl se om de kommer tillbaka. Var nog tur att jag inte drog iväg på pubrunda, då hade jag missat detta! Var ju som taget ur en film, haha. 
 
Idag började psykologin, och hon körde på engelska på en gång. Var sjukt intressant redan nu, så det här blir nog bra! :D Drog sedan hem och åt och hoppade sen på bussen till stan för att hämta mina bullar och kaffe som jag fått, haha. Mötte upp Ronja så gick där ett tag. 
Nu ska jag plugga lite innan jag tar kväller med tvtittande och mys! 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: