When the sun shines, I'm happy

Gårdagens promenad + cykling resulterade i ca 20 km, helt okej om du frågar mig! ;D Härligt väder och mina bleka ben fick visa sig för första gången (eller okej, andra) för i år! Avrundade med en glass på stan innan jag trampade hemåt, åt mat och fixade mig lite snabbt innan jag hoppade på bussen för att ha filmkväll! Såg 2 skräckisar som inte alls var läskiga, den ena var bara helsjuk, haha. 
 
Idag har jag suttit inne hela dagen. Vet, astråkigt när det är över 20 grader inne! Men har pluggat i stort sett hela dagen så jag kan va någorlunda ledig på onsdag! Dock lär jag läsa igenom det sista för opponeringen imorgon innan jag ska sova.. 
Ska slå på min tredje film för ikväll alldeles strax innan jag ska sova! Hehe
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: