The last 2 days!

Igår hade jag opponering, gick super! Det första hon säger är att alla grupper blivit godkända på sina PM (för att sedan ångra sig att hon sagt så eftersom opponeringen också är obligatorisk, haha) så det var ju skönt att höra! Och jag kan inte mer än älska hennes svenska (hon har amerikansk dialekt, haha). Hur som helst var jag ju orolig för vi hade nästan bara punkter för vad dem kunnat förbättra och nästan inget som var bra, vilket för mitt hjärta kändes taskigt. Men vi lade fram det som konstruktiv kritik och det gick kanoners! 
Gick sedan hem och åt innan jag knatade till planen och lade mig där i sisådär två timmar för att njuta av värmen och det fina vädret (som nu är som bortblåst...) 
 
Idag har jag varit uppe med tuppen känns det som, fast då gick jag ändå inte upp tidigare än igår? Hann knata till vc, tvätta, plugga och äta innan klockan var 12. Då cyklade jag till skolan och mötte upp en vän innan vi cyklade till stan för en runda där. Skönt med lite paus från plugget! 
Nu har jag pluggat och kollat på film. Tänkte fortsätta kolla på VD nu innan programmen på tvn börjar, hihi! 
Imorgon blir det smått städ och massa plugg innan jag åker iväg för att grilla och ha kul innan vi drar till kåren en sväng, kolla på Grönwall osv. Blir nog en tidig kväll för mig (läs typ 24) för att jag ska vara någorlunda pigg på torsdag så jag kan plugga det sista och va pigg inför fredag! 
 
Åh dessa underbara webbcam-bilder ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: