Spontanitet!

Efter skolan igår gick jag hem och packade väskan och städade lite snabbt innan jag beslutade mig för att hoppa på tåget hem. Skulle egentligen ha åkt idag eller imorgon, men äh, hade ändå inget för mig så. Dock ångrar jag mig lite smått nu, mamma har varit sjuk och nu kommer pappa hem och har feber. Håll alla tummar och tår för att jag slipper bli sjuk till helgen! Får inte, vill inte, kan inte!! Överväger om jag ska köra hem till brorsan och sova där istället. We'll see, we'll see. 
Hur som så stannar jag tills nästa helg (osäkert när exakt jag åker tillbaks!) då min kära grupp var snälla nog att låta mig slippa tisdagens träff och va med online istället, hihi. 
Så tjänade mycket pengar där, haha! 
 
såhär har det sett ut hela dagen..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: