fotboll och annat skoj

har levt på planen denna vecka, hehe. Blev lite fotboll i måndags också. Riktig träning alltså! Sköt från ena sidan, sprang och hämtade bollen, körde nån dribbling på vägen tillbaka och sköt igen osv.
I tisdags var jag på föreläsning sen slängde jag i mig mat och gick till planen igen för sol/plugg/fotboll. igår gick jag också dit men då spelade jag inget, satt bara på en filt och pluggade i min ensamhet ;) sen skulle vi grilla på kvällen. det gick ju sådär. Skulle först fixa ihop en grill, lyckades tillslut när vi listat ut vilken skruv som var vilken. Då skulle vi försöka få fart på den, mm. lätt när man inte får upp tändvätskan. lyckades tillslut men då ville den inte brinna, utan det slocknade hela tiden. Plingade på hoa grannen men han var tydligen inte heller kunnig så slutade med att en annan kille fick komma och hjälpa oss med sitt nödkit x) Vi skyller på grillen för när det sen var glöd och vi skulle grilla så blev maten svart på en gång... -.- det var helt enkelt inte meningen att vi skulle få nån mat! Haha. Men ah, börja vid 18.30 och åt mat vid typ 21.30, helt okej. Ni andra kanske hade gett upp och stekt korven, men det kom inte på frågan. Grillat ska det va!

Nu ska jag strax iväg till affären och hämta ut ett paket innan jag ska äta för att sen plugga med klasskompisar. Ikväll blir det fotboll igen! :D



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: