Almost weekend!

Tycker veckan har gått väldigt fort, jag menar, det är redan fredag imorgon?! 
Var till skolan i måndags och i onsdags, sen har jag bara försökt att plugga. Cyklade ner för att kolla på min blivande lägenhet i måndags också (den är så ny att jag bara får se planritning = inte färdigbyggd än!!). 
Och igår tyckte jag att det var så tråkigt att sitta inne och läsa så efter ett träningspass så cyklade jag bort till Konsum och köpte glass innnan vi satte oss vid en barnpool som finns här i området och läste/snackade. Tycker inte om att vara instängd när det är fint väder! 
Idag cyklade jag till stan för att möta upp vår grupp för att utföra vårt experiment. Gick faktiskt helt okej, så tror vi kan dra några slutsatser utifrån detta! :) 
Har läst ca 100 sidor idag också, så jag förtjänar att dra ner för lite timebeer ikväll. Så ska strax fixa lite kvällsmat innan jag ska börja göra mig i ordning lite smått. Men först ska jag läsa åtminstone 5 sidor till! haha 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: