Sjukling

Det här blev ju inte alls som jag hade tänkt mig. Örebrodagen börjar närma sig (rättare sagt så är den imorgon) och tydligen ska den vara superkul att kolla på (och vara med på). Uttagningen är idag, men den hade jag inte planerat att vara med på då jag åker hem imorgon, men åtminstone kolla på och heja. Det sket sig. Ganska så rejält. Vaknade upp inatt med feber. Pallrade mig iväg till föreläsningen idag i alla fall och det kan ha varit de jobbigaste timmarna på länge! Har även bokat ett tåg hem imorgon som jag bokade rätt sent då jag skulle hinna kolla på Örebrodagen, men just nu har jag varken lust eller ork för det. Får vara hemma och packa istället!
 
Efter att ha sovit några timmar när jag kom hem, fått i mig lite yoghurt och läst några få sidor i kurslitteraturen tänkte jag nu sätta på en film. Har inte ork till något annat! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Imorgon SKA febern vara borta. Vill inte vara sjuk när jag kommer hem!
 
Nej, den är inte tagen nu, här är jag redo för Full moon ;) Skulle jag ta en bild nu skulle ni få en chock ;)

KOMMENTARER


Jag fick en chock nu också för att du var så snygg!! Haha :)

2013-09-13 // 15:32:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: