Hektiska dagar!

Sen senast har jag hunnit med två fester som var galna, kom hem 03.30 båda dagarna! På Full moon partyt gick vi lite över styr med färgen efter ett tag, och att jag var grön i håret även efter jag tvättat det säger väl allt. :')
Sen har jag varit på utomhusbio, haft seminarie, kört bil i Örebro samt besökt sjukhuset. Vissa händelser är roligare än andra. Idag är det pirattema, men vaknade inte på topp. Huvudvärk, ont i halsen, mer snorig igen. Vi får se hur jag känner mig senare. Ska upp tidigt imorgon också för föreläsning så festen skippar jag i vilket fall. En filmkväll låter mer lockande just nu! Min roomie har även åkt hem, så nu är jag själv tills jag också ska åka hem antar jag. Och jag vet inte ens vart busstationen är. Känner att det här kommer gå bra! haha. Slänger hur som haver upp lite bilder från helgen
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: