Hejhej, hemskt mycket hej!

Här sitter jag med ljuvlig musik i öronen och försöker hitta en intressant nyhet att koppla till olika ämnen, och ska snart läsa några sidor i kurslitteraturen. Man måste ta vara på varenda lediga minut nu under nollningen! Avstod dock gårdagens kvällsaktivitet då jag och min roomie var alldeles för trötta för att ha kul. Laddade batterierna inför kommande kvällar! No work all play! Känns lite sådär att börja 9 imorgon men det ska nog gå vägen! Första skoldagen gick bra den också. Klassen ska jag inte klaga på, det blir nog bra det här när man kommit in i allt! Just nu jobbar hjärnan på högvarv 24/7! Nä, plugga var det ja. Slänger in en bild från helgens bravader, fullkomligt älskar den. Inte alls så jag blev överraskad när killen lyfte upp mig, haha. Älskar mustaschen också, om jag ändå kunde odla en naturligt... haha x)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: