Flytt!

Åkte som sagt hem i helgen för att packa och shoppa det sista på hemmaplan. Eller nu är det ju inte hemma längre, nu är det här hemma. Känns konstigt att säga så ;) Helgen gick fortare än jag tänkt, hann inte alls med allt jag ville! Fick i alla fall träffa Elin en sväng på söndagen. Igår tog jag mitt pick och pack och drog med mig mamma och pappa ner för att flytta in. Bara det att tiden flög iväg! Dels fick jag akut lov att färga håret (det blev totalt misslyckat när jag skulle försöka mig på det hemma, grådassigt istället för guld? Börjar fundera på om de lagt i fel färg i kartongen, ALDRIG MER!!) och sedan blev det stress inne på Ikea så mina tallrikar blev kvar vid sidan av rullbandet, duschdraperi och underlakan glömdes att köpas mm, mm. Datorn min gav även upp i helgen så fick lov att springa in och köpa en ny som hastigast. Lätt att göra sig av med pengar! Mamma och pappa kom inte härifrån fören vid midnatt, stackarna! Blev inte ens klar med allt! Och jag orkar inte ta tag i allt. Måste dessutom köpa mer korgar att förvara allt i, så jag hoppas att jag kan ta mig till Ikea inom en snar framtid! 
 
Ikväll är det nollningsdags igen. Sista veckan. Vill jättegärna gå (kommer säkert göra det också) men egentligen borde jag plugga. (det borde jag iofs göra nu också) Äh, får prioritera bort något annat istället, haha. Blir förhoppningsvis en tidig kväll då jag har föreläsning imorgon. Vågar inte säga att det blir det, det har jag lovat mig många kvällar men ändå är man inte hemma fören 2-3 :') Nu ska jag plugga! Hörs! 
Puss 
 
♥♥♥ 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: