En helt vanlig torsdag

Tjatja! 
 
Idag har varit en överdrivet seg dag. Att plugga har inte alls gått. Fått några få sidor lästa, men jag är så trött så jag kommer knappt ihåg vad jag har läst! Igår var det toga som stod på schemat. Kom dock inte hem allt för sent, ca 1, men kunde bara sova till 9.30 och tydligen så var inte det tillräckligt. Hade förförfest här innan vi drog oss ner mot skolan också. Höll på i över en timme för att få till togan bra, knuten blev ju lite för stor tyckte jag men det fick duga! Vi lyckades ju tillslut i alla fall ;) Sen att jag visade halva bh:n på Kåren är det väl ingen som bryr sig om, fick ju höra att jag hade tänkt till och satt på mig en vit bh i alla fall, haha x) 
 
Åkte även till Ikea en sväng igår efter föreläsningen, så nu slipper jag äta ur matlådor! Och duschdraperiet fick jag upp idag också ;D Känner mig duktig, haha. Nu ska jag försöka läsa några sidor innan jag slänger mig i sängen och slår på tvn. Skippar timebeer idag! Orkar verkligen inte. Puss på er! 
 
Saknar min gofis! ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: