Besök & sjukstuga!

Har gått och blivit sjuk, igen...
Mamma och pappa kom i alla fall hit i fredags kväll lagom till jag lagat tacopaj och tvättade för fullt ;) mådde ändå hyfsat då. På lördagen gjorde vi stan, och jag tror jag börjar hitta relativt bra där nu :) Blev bjuden på mat och passade på att äta kött då jag är för snål för att köpa det, haha. Hade lite feber men det var inget som hindrade mig ändå. Framåt kvällen började jag dock få mer ont i halsen. Så när jag kramats hejdå med dem bosatte jag mig i sängen med te och godis i hopp om att bli bättre. Men fy vilken natt jag hade! Vaknade 50 ggr och sprang på toa, frös, hostade och hade extreeeemt ont i halsen. Och så har min dag sett ut idag också. Kan knappt prata, svälja eller äta. Dock är det lite bättre nu än i morse, men det är marginellt. Hoppas jag får en lugn natt och att det onda försvinner. Feber kan jag leva med, men att inte kunna svälja är rent ut sagt en pina! Denna pluggdag ersattes med sömn och slötittande på tv! Tar nya tag imorgon. Förhoppningsvis mår jag så pass bra att jag kan ta mig till skolan för föreläsning :)




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: