Andra veckan

Är nu inne på andra veckan här i Örebro. I onsdags hade vi pyjamastema, och på förfesten vann min grupp en maskot. Sötaste ever! Drog till stan och dansade tills klockan slog 00.30 och jag kände att det var dags att dra sig hemåt då jag skulle upp 8 dagen efter. Lagom pigg i skolan. På kvällen hade vi massa tävlingar och stadsvandring, riktigt kul! Idag stack jag in till skolan i 2 timmar för att jobba med gruppuppgiften. Ikväll är det party igen, shorts och linne består outfiten av idag. Känns rätt så gött att inte ha en tid att passa imorgon utan jag kan sova hur länge jag vill! :D Men innan kvällens roligheter ska det läsas lite. Slänger upp nå enstaka bilder från dessa två dagar:
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: