Taggad!

Sällan man inte har något planerat under helgerna här! Ikväll (och imorgon) är det dags för ferre, Haunted house står på schemat! Kommer bli kanonkul tror jag. 
Kom ganska nyss hem från skolan efter att ha haft seminarium. Har precis slängt i mig mat och nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig (för att sedan göra mig ofräsch ikväll) innan jag hoppar på cykeln till stan för att möta upp kusinen! :D Ta en fika och snacka skit. Bra start på helgen! 
Sen är det bara att skynda sig hem och börja fixa sig innan vi förhoppningsvis drar hem till en på förfest, beroende på hur snabba vi är att fixa oss ;) Tydligen helt slutsålt så det kommer nog bli varmt å gött där inne.
 
Har noll bilder på datorn nu eftersom jag installerade om den förra helgen då jag trodde det var fel på datorn. Så det får bli tråkiga inlägg! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: