PartyParty

Skrev världens inlägg igår men av någon anledning så kom det inte upp.. 
Hade det iaf trevligt i fredags. Kom hem från stan, somnade en halvtimme, fixade mig och drog sedan på förfest med wiising och annat kul. Bästa var helt klart när en var bombsäker på att det var fel tonart på en sång och började sjunga hur det egentligen skulle vara, och började sjunga på en helt annan låt än den vi sjöng x) Tog sedan bussen in till stan relativt tidigt då det var gratis inträde fram till 22.30 och vi trodde att det skulle vara kö. HAHA, typ 10 pers där när vi kom x) Alla kom senare. Dansade å hade det sköj. Älskar att vara där då de har ett dansgolv som bara spelar gamla godingar, nostalgi eller vad? :D Tänkte dra och käka vid 1 men en hade tappat bort sin lapp så han fick inte ut sin jacka, så några drog och käkade medan jag och några till stannade kvar och väntade tills de stängde så han fick ut sin jacka. Sen gick jag, han och hans kompis hem som vanligt. Ska sluta säga att jag inte ska va ute så länge, slutar ändå med att man är kvar tills de stänger ;) 
 
Tänkte dra ut igår också men det lät som en bättre idé i fredags. När vi vaknade igår kände man bara "nejnej", så det blev en filmkväll med gomat och skitsnack istället :D Satt fint det! 
 
Nu ska jag fixa pannkakor till brunch! :D Världens tråkigaste maträtt att göra, men oj så gott det är! Hörs!
 
Sämsta bilden x)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: