Orkar inte!!

Sjätte dagen med feber, öronen värker och jag har lock, huvudet väker, halsen värker, näsan rinner fast det är stopp, har träningsvärk i magen och ryggen pga hosta osvosv... Hade hoppats att mr postman skulle vara go nog och komma med ett paket till mig, men nejnej, tydligen har jag inte varit snäll nog. Förhoppningsvis kommer det imorgon, annars åker jag hem! Är trött på att vara sjuk nu. Suger att jag har finsittning på lördag och har betalat 300 spänn för det, men mår jag som jag mår nu så är jag inte ens i närheten av att gå. 
Ska i alla fall försöka plugga lite idag, måste läsa ut en bok. Det är inte det lättaste när man bara vill slå igen ögonen, men med lite vilja går allt. Ja, jag klagar, och det får jag! Är bara så less... Vad har jag gjort för att förtjäna detta?? ;P
 
Just nu vill jag hem och kramas med min bubbe! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: