Ny vecka

Haft en mysig helg med Elin. Gått på stan och haft riktiga slödagar. Kan behövas det med! :) Fick för oss att gå till stan också, kändes konstigt att gå från det här hållet, haha. Kallt var det! Internet har strulat hela helgen också, och paniken som uppstår när man är i behov utav det för skolarbete liksom! Trodde först det var fel på datorn då det funkade på mobilen, men så var det inte. 
 
Idag åkte jag på föreläsning, sen hoppade jag på bussen till resecentrum och sa hejdå till Elin innan jag mötte upp en kompis och tog en tur på stan för att inhandla saker till helgen. Blir nog kanoners! ;D 
Nu ska jag försöka få lite gjort när det gäller plugget. Får se hur det går. Bokade nyss tvättid till 7 imorgon bitti också. zzzzzzzzzzz, enda tiden som fanns imorgon och jag är verkligen i behov av att tvätta! Så kommer ju upp i tid iaf, haha 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: