Freedom!

Döööh, har levt i tentabubblan denna vecka! Eftersom jag lyckades bli så pass sjuk att jag knappt klarade av att sitta upp så förlorade jag en veckas plugg, och därmed har paniken varit lite extra. Dock kände jag mig relativt lugn igår, tills klassisarna började skriva en massa på fb och göra så man själv får panik! Känns dock ganska okej ändå, så jag hoppas att jag lyckas skrapa ihop till ett godkänt i alla fall :) 
 
Nu ska jag njuta av en ledig helg innan det är dags att ta nya tag! Börjar med en utgång för att fira tentan ;D Tydligen ett måste, haha. Blir skoj! Penicillinet har gjort sitt så är endast snorig, och förhoppningsvis försvinner det inom en snar framtid. Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag sticker ner på stan för att leta Halloweenkläder och möjligen att ett och annat kan slinka med hem! 
 
Puss på er! :D
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: