Finsittning

Igår var det dags för finsittning som avslut på hela nollningen. Efter att ha knaprat penicillin i några dagar så kände jag mig ändå hyffsat pigg för att gå på middagen i alla fall. Skippade dock förfesten och hoppade på bussen till stan för att möta upp gruppen vid Frimis istället. Hade dock världens problem då jag inte alls visste hur jag skulle ta mig dit, men med gpsen på så lyckades jag hitta (och det var ju inte alls svårt, bara rakt fram typ från resecentreum xD) Mötte upp gruppen och blev sedan insläppta för lite mingel och fördrink (för de som fick dricka då..) och sedan var det bara att sätta sig vid borden. Lite segt och utdraget mellan maträtterna men ack så gott det var! Att det sedan var kladdkaka till efterrätt gjorde det hela inte mindre värt att gå, haha ;D Lite spex, sång och prisutdelning skedde också mellan timmarna. När vi fått efterrätten och det sista av föreställningarna var färdiga var det bara att kila ner till nattklubben strax före tolv. Var dock mer sugen på att gå hem men gick in en sväng ändå, och då blev allt roligt så vi blev kvar tills de stängde innan vi drog hemåt och somnade på 2 röda. Fast innan dess lyckades jag göra världens vurpa påväg in i köket då jag hade spillt vatten på golvet fast jag trodde att jag torkat upp allt. Så idag värker höften och armbågen :') 
 
Nu ska jag återgå till det nitiska tentaplugget! Ska strax över till en klasskamrat och diskutera lite :) 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: