The Moonshine Jungle Tour, Globen 3 November 2013

Tog bussen ner, checkade in på hotellet (skönaste sängarna!), drog och åt god middag och hoppade sedan på tunnelbanan till Globen. Riktigt bra platser, med fotstöd och allt ;D Både jag och Elin hade glömt öronproppar så man fick göra det bästa av situationen och ta sina hörlurar istället x) Vid 19.30 kom förbandet ut (redan glömt vad han hette..) Inte direkt min musiksmak, men han kunde sjunga. Efter ca en timme gick han av och inte långt efter så kom the one and only Bruno Mars upp och underhöll oss i ca 1,5 timme. No words. Helt underbart bra. Inte en falsk ton (tror aldrig jag har hört honom sjunga falsk, tonsäker eller vad?!) och han bjöd på både nya och gamla godingar blandat med konfetti och eld. Känslan när han sjöng Grenade och If I was your man ♥ Och rätt som det är så sjunger han "Jag älskar er!" Huuuur söt? Klockrent uttal också må jag säga. Nä, jag är bara mer förälskad i denna man efter detta! Ska sluta svamla och slänga upp lite bilder istället! 
 

KOMMENTARER


Åh jag är så avundsjuk på er! Vill också se honom!!! :D

2013-11-10 // 16:54:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: