City!!

Kvällen har bestått av shopping. Eller okej, mest springande fram och tillbaka och räkna kvitton för att få ihop till en goodiebag, och norpa åt oss alla gratissaker som fanns, inklusive massa godis! haha. Åkte ful röd dubbeldäckare ála London till buss, gratis såklart. De första 100 fick en goodiebag innehållande erbjudanden och tygpåse. Därefter fixade vi en till mini goodiebag innehållande choklad (redan slut, hoppsan!) och sen sprang vi runt i alla möjliga affärer och handlade för 500 kr och lyckades få ihop en stor påse trevligheter, jag är nöjd! Det var vårt mål, haha. Dock blev jag inte klar med julklapparna som jag hade hoppats, men ska fixa det snarast. Vet ju ändå vad jag ska köpa ;) Såg Josefin Craford eller vad hon heter. Framåt 20 hoppade vi på bussen hem igen, gick in på Kåren och pratade en snabbis med lite folk innan vi drog hem. Värd kväll! ;D 
 
Och nu sitter jag är, efter midnatt, och pluggar. Jag är inte trött, och istället för att slötitta på något gammalt avsnitt av en serie jag redan sett, så varför inte göra något nyttigt? Effektiv jag är! Känner mig duktig. Ska återgå till att läsa några sidor till innan jag faktiskt får lov att försöka sova. Sömn är ju trots allt bland det viktigaste som finns har jag hört ;) 
 
HAHA, älskar att jag har cykeln inomhus, men just precis där jag bor så finns det bara ett cykelställ, och den har grannen norpat åt sig. Så istället för att riskera att den blir stulen då jag inte har något att låsa fast den i så får den stå inomhus. Måste dock försöka leta på mitt cykelförråd, borde ju vara där min ena tvättstuga ligger.. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: