whatever

Kommer inte på nån rubrik. Hur som helst så har jag suttit här i ca tre timmar och sysselsatt mig med att bränna ut bilder och musik. Håller just nu på att fixa en skiva till helgen, den första blev inge bra alls. Brände ut alla bilder/videos från Bieberkonserten också. Gissa hur många skivor? 3,5 dvd skivor!!! Sjukt... Nog tog vi bilder allt! haha x) Annars har jag gödslat (stavas det så) hela gräsmattan. Bara för det så kommer det inge regn! Ändå är klockan bara 18. Hur segt kan en dag gå?! Imorgon är det jobb som står på schemat i alla fall. Kanske inte det roligaste att jobba fredag kväll men det funkar :)

Nu blev låtarna klara så nu ska jag fortsätta bränna! Peace!
 
Hihi titta vilken gullig bild jag hittade! :D

KOMMENTARER


hahah så sööööta vi är! :'D

2013-05-09 // 22:46:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: