Maj!

Sen Stockholm har jag jobbat både på förskolor och på äldreboende. I helgen firade vi farmor lite med släkten. Åkte iväg och åt god mat och hade det trevligt innan vi avrundade här hemma med tårta. Mums!
 
Sen har jag jobbat mån-tis och firade Valborg hos systrarna. Grillade kött och åt det med majs, sallad osv, riktigt gott! :D Vi orkade aldrig gå iväg till någon brasa och kolla så vid 21.30 fick vi idén att vi ville ha varm choklad så vi tog bilen och åkte till Coop, haha. Så medan de flesta var ute och festade loss satt vi hemma i soffan framför tvn med varm choklad, godis och annat gott och kollade på Safe haven. Bra film! ;D Åkte hem ca 00.30. Tackade nej till jobb igår för att jag inte skulle känna att jag behövde åka hem tidigt, och det var väl tur då maten blev senare än vad vi tänkt, haha ;D
 
Sen har jag jobbat idag och imorgon blir det en lång dag, 7.30-16.30, zzz.. Söta barn var det iaf. De stod och vinkade av mig idag när jag åkte, hihi. Har även spelat fotboll i 1,5 timme med en kille. Tror både han och jag uppskattade det lika mycket, haha. Saknar't faktiskt!
 

KOMMENTARER


Vilken härlig bild! :)

2013-05-02 // 18:39:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: