Förändring

Var till frissan idag. Såå välbehövligt! Nu känns det fräscht igen :D Passade på att färga det också, lite guldigare nyans. Supernöjd! Fick det även lockat. Synd att jag inte ska iväg till systrarna idag när jag fick det piffat... haha
 
Inte alls bra bilder, men äh, skit samma!
 
Igår var jag föresten på introduktion hela dagen. Exakt samma info som förra året. Värt?.. Kunde ha varit hemma och njutit av det fina vädret istället! Men jag får ju pengar för't så det är väl okej ändå ;) Åkte in till Borlänge en snabbis efter det också, handlade lite smått innan jag hämtade upp Martina och Mariella och vi åkte till Maxi och handlade till kvällen. Kollade på ESC här hemma igen, Maritza kom senare. Bättre låtar denna gång men inte ens i närheten av Robins låt! Ska bli spännande!

KOMMENTARER


snyggelisnyggish! :)

2013-05-19 // 22:01:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: