Anton Ewald i Valbo 11 maj 2013

Igår åkte jag och systrarna iväg till Valbo för att se Anton. Elin skulle ha följt med men eftersom hon nyss opererat tån så skippade hon det. Så vid 10 åkte vi från Borlänge och kom fram mellan 11-11.30. Parkerade bilen på baksidan och gick sedan till IKEA och åt mat. Sen gick vi tillbaka till bilen och knäppte massa kort tills vi fick idétorka och satte oss i bilen och pumpade musik istället. Filmade lite och rätt som det var så såg vi en från #ateam och vakterna stå framför bilen och strax efter det kom även Anton dit. Han gick in och vi satt kvar till klockan närmade sig 13.30 och vi också gick in.
 
Sen var det bara att vänta tills 14 och han kom upp på scenen och sjöng tre låtar (Begging, Human och Can't hold back - så sjukt bra!!). Partade lite där bak. Han fick även ett jobbigt mellansnack med konfrencieren där hon frågade ut honom om hans kärleksliv, stackarn. Han skulle själv försöka hålla i lite mellansnack för att kunna andas (han dansade väldigt mycket trots den lilla scenen!) men det gick sådär. Lite blyg och mänsklig som jag också skulle ha varit, haha. När han var färdig tog han upp sin telefon och fotade publiken. Vi sträckte upp armarna och gjorde peacetecken och såg allmänt glada ut i hopp om att bli med trots att vi stod längst bak. Visade sig att vi visst blev med, ser lite kul ut x)
Sen var det dags för signering och vi väntade till typ sist. Han såg oss och flinade. Vi dansade och sjöng och hade det allmänt trevligt, och rätt som det var så gjorde han tummen upp och flinade när vi sjöng med i Human. Pappa Ewald hade nog också ganska roligt då han tittade och skrattade flera gånger.
Sen blev det vår tur. Köpte en singel bara för att ha nått att signera på, hade ju känts tokigt att gå upp och ingen hade nått att singera även fast vi inte var ute efter nån autograf. Fick ett sånt här "HEJ!" som i "Hej - er känner jag igen". "Hela gänget är här!" Han frågade hur det var och så och jag sa att vi åkt från Borlänge igen och han konstaterade att det är gulligt att vi alltid åker så långt och undrade när vi kom dit. Martina sa att vi tyckte hans nya låtar var jättebra och han blev glad av att höra det. Frågade om vi fick ta kort även fast det var kort och kramförbud. "Hade det inte tagit sån tid hade ni fått göra det" konstaterade pappa Ewald. Okej sa vi och vinkade hejdå och gick ner. Vände mig om när vi var nere och såg pappa Ewald kolla på oss och flina (jag veet, vi är söta! haha). Strax efter det gick han och vi gick utanför.
 
 
Det kom bara mer och mer fans dit de brukar komma ut, men sen helt plötsligt försvann nästan alla och det var bara vi och fyra till kvar. Då kom han ut och gick till oss. Tog kort först enskilt och sen gruppbild. Pappa Ewald skulle försöka ta gruppbilden men den första blev fail x) "Är ni beredda" *klick* Resultatet ser ni nedan, haha. Gillar den ja! Sen knäppte han kort med de andra innan han skulle gå. "En kram" sa jag och han sa "Jaa, kramkalas!" och kramade oss fyra och sa "Hoppas vi ses snart igen!" (Det hoppas jag med!!)
 
 
Gick till bilen och kollade på bilder och sen tittar jag bak precis när bilen kör förbi och jag ser en arm sträckas ut från fönstret och vinka. Såg sen att jag var den enda som vinkade tillbaka då de andra fortfarande var inne i kameran :') Gick in på IKEA och köpte gardiner innan vi gick och köpte glass, snodde affischer och åkte hemåt. 17.55 var vi hemma och vi knäppte lite kort vid systrarna innan vi gick in. Åkte iväg och köpte pizza innan vi hade filmmys och jag åkte hemåt vid 22.30, nöjd och glad!
 
LOVE YAH!

KOMMENTARER


Antooooooon!! ♥ haha

2013-05-12 // 22:22:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: