Robin Stjernberg i Falun 1 juni 2013

Åkte in till Falun vid 18-tiden. Gick till hotellet för att kolla läget. Satte oss på bänken i någon minut och såg sen Robin komma ut, men han hoppade in i bilen på andra sidan och såg oss aldrig. Så typiskt vår tur! Stannade kvar där en stund innan vi gick till scenen när det var ca 30 min kvar. Sen kom han ut och körde på i ca 1 h med både nya och gamla låtar, höjdpunkten var såklart You! ;D Han tyckte publiken var feta och köttiga också :') Bra var det! Showade loss för fullt :)
 
Efteråt hade han signering men det gick riktigt segt! Kön (klumpen) minskade aldrig tyckte jag. Stod vid sidan om och väntade. Nå DJ's spelade på scenen också, så det var lite party. Roligaste dansen av en gubbe också och flera hängde på x) Efter ett tag kom vi i alla fall fram till Robin. Han tyckte vår kamera som vi vann var fet, "Blir det inte alltid bra bilder med den?" Jag sa att vi hade vunnit den på en instatävling och även biljetter till Melodifestivalen så vi såg honom live. Martina sa att vi träffade honom dagen efter också på hotellet men det kom han inte ihåg. Jag sa att han såg lite borta ut. "Jag har varit borta ever since" svarade han, haha x) Knäppte lite kort och kramades sen gick vi. Hatar att ta kort över bord, de blir aldrig bra, menmen ;)
 
Gick tillbaka till hotellet sen och var där en stund. Det kom fram några killar och bad om hjälp för att hitta till stora torget och att de inte alls hittade. Sämsta raggningsrepliken jag hört på länge x) Samtalen efter vår beskrivning var ju inte de bästa de heller, en försökte få med oss till öltältet och en tyckte att där vi var likande Haga. Okeeej, haha x) Vid tolv drog vi hemåt :)
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: