Fun times!

Efter en hemskt jobbig vecka psykiskt beslutade jag mig för att ha helgen fullspäckad. Därför blev det 50-års firande av en vän på lördagen, därefter hem och fixa till söndagen (så fort jag satte mig ner kom tankarna tillbaka och liiite ångestkänsla) då en spontantripp till Stockholm väntade. Det går bara inte att ha en sommar utan åtminstone ett Rix fm festival-stopp. Sommarkänsla så det skriker om det! Kom hem ca 00.45 inatt, gick upp 06.00 imorse. Trött? OM jag är! Men det gick överdrivet bra att jobba, kände mig inte trött alls (kan bero på att det var fullt upp hela dagen). En rejäl huvudvärk smög sig dock på framåt 12-tiden och när jag kom hem strax efter 14 så kom tröttheten över mig. Om det blir en tidig kväll? Kan jag lova! Hela själen skriker av lycka att jag jobbar kväll imorgon, haha. Bloggar om gårdagen senare :)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: