Take me away!

Sitter och kollar på resor till värmen och längtar mig bort. Det går ju inte att låta bli när det är flera minusgrader och snö ute. Usch för vintern! Grekland är ett drömresemål för mig, och Kos eller Skiathos känns ju som ett paradis! Vill dit! Ska dit!
 
 
Annars då? Har tränat var och varannan dag! Igår var jag först till gymmet och sedan körde vi ett medelstyrkepass på det. Trodde det var ett vanligt medelpass med lagom styrka och mer kondition, men nej då. Om jag var slut och mina muskler utpumpade? Oh ja. Men det är sjukt hur fort man återhämtar sig ändå! Lite avslappning sen är man pigg och fräsch igen ;)
Imorgon blir det dock "bara" ett gympass. Kan inte börja allt för hårt så kroppen blir helt slut, det vore ju hemskt dumt om man skulle sitta där och inte kunna träna alls tillslut.
 
Förövrigt ska jag på intro för förskola på tisdag. Får se hur mycket man får jobba. Har sökt 3 andra jobb också, och tänkte slänga iväg lite fler. Det skadar ju aldrig att söka ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: