Helgen

I lördags var det invigning för nya Friskis vilket innebar gratis träning med 1000 olika pass, cider & godis, dansparty på kvällen samt dj i gymmet. Tyvärr skulle vi bort på kvällen men mamma och jag hann i alla fall med ett corepass och ett gympapass innan vi hoppade in i duschen, fixade oss och drog vidare. Riktigt fint och fräscht har det blivit! Har en känsla av att jag kommer hänga där större delen av min fritid, haha.



Idag har jag däremot bara slappat. Om man bortser en powerwalk med stavar med mammi. Lär väl passa på när det är mildare väder! Imorgon är det ny vecka och nya tag. Får se om det blir nå jobba av or not.

En ny bil har vi (läs pappa) blivit med också. Har dock inte provkört den ännu. Den såg stor ut jämfört med de andra två. Och med det sagt betyder det att jag får överta en av bilarna, vilket underlättar mitt liv på landet ännu mera ;D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: