Lördagen!

Igår snurrade jag runt på Kupolen i flera timmar med mamma. Fick med mig en hel del faktiskt, men framförallt present till Mariella! Därefter åkte jag hem, åt mat och åkte in till Borlänge igen och till systrarna för att fira Mariella och kolla på Mello & Gaygalan :) Mycket trevligt. Skräll dock att Anton inte gick direkt till final, såå mycket bättre än Davids låt!
Så nu är jag ganska så sugen på att åka till Karlstad, haha.
Förskyld har jag blivit igen också. Dock bara snorig än så länge, så jag hoppas det försvinner fort! Skippar dock träningen idag (dels för att det blir billigare för min del) och kör ett pass imorgon istället om jag får jobba och om jag mår bättre. Så slipper jag åka in bara för att träna liksom ;)
 

KOMMENTARER


Fina presenter ;)

2013-02-10 // 15:09:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: