21!!!

Idag är ingen vanlig dag. Idag är nämligen min födelsedag. Känns dock inte som något speciellt. Vaknade upp, gjorde mig i ordning och åkte sedan till jobbet. Det fina var att det bara var en kort dag, 9-14 :) Dock mår jag inte på topp. Kändes som jag hade feber inatt, och var hur seg som helst när jag vaknade. Mår bättre nu, men känner mig fortfarande inte helt kry. Frågan är om jag någonsin kommer att bli det när jag är på ett nytt ställe med nya bakterier varje vecka... Hur som helst har jag beslutat att jag inte ska jobba nått mer denna vecka, för att försöka bli helt återställd! Så ikväll ska jag mysa med thaimat (vad annars?!) och så med familjen. Kanske får jag nått litet paket också, hihi. Annars kommer vännerna hit på lördag och släkten på söndag!
 
Åkte in med min bil till Toyota efter jobbet också. Hämtade upp pappa och körde dit. Min bil blev nämligen påbackad av en fet sopbil i måndags, så den lär lämnas in i 1,5 vecka för att lackas om. KUL! Jag visste knappt vad jag skulle göra när det hände, har ju aldrig varit med om det själv utan pappa har ju alltid tagit hand om sådant! Men de hade tydligen påbörjat en anmälan så det är ju najs ;)
 
Nu ska jag kika på lite serier innan det kommer hem någon!
 

KOMMENTARER


Sv; Jaa!! och så ska han komma hit till Sverige bara för det! :D haha

Och grattis igen finis! :)

2013-02-20 // 22:18:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: