No work, all play. Eller??

Oh boy! Ni anar inte hur mycket jag njuter av att inte behöva göra någonting dessa två dagar! Har jobbat mer än heltid veckan som varit och det känns. Fick även lov att jobba ett dubbelpass på onsdagen. Följde med en tant till VC och tänkte "äh, det tar väl inte så lång tid, är väl hemma lagom till de ska äta kvällsmat". HAHAHA, sån tur hade inte jag heller. Var tvungen att åka till akuten och där var det en evig väntan. Kom hem 21..... Var lagom trött och slut då kan jag lova!
Var endast ledig torsdag och då drog jag in Till Rättvik med systrarna och deras familj och vänner. Valde ju såklart sämsta dagen att åka dit då det var CCW. Att krypköra i en halvtimme (om inte mer) för att komma till badet är inte det roligaste för foten min! haha. Hade det trevligt där. Åt mat, åkte trampbåt, vissa badade och hade det allmänt skönt. Hamnade mitt i cruisingen när vi skulle åka hem, kändes ju lite fel, haha.
 
Idag står storstädning på schemat. Var alldeles för länge sedan. Och tvätta så jag har någoting att ha med mig till Rhodos!
 
Saknar den galna helgen i Stockholm! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: