I hate goodbyes..

Den senaste månaden har jag fått tagit allt för många farväl av personer och platser jag inte velat lämna. Och lagom till man kommer hem igen så är det dags att ta ytterligare några farväl. Nu låter det som om jag inte kommer att få träffa dessa personer igen, det kommer jag ju, men inte lika ofta som förr. Men nu är det dags för ett nytt kapitel i mitt liv, och där är boende i Dalarna inte inräknat. Jag hoppas med hela min själ att det här blir super och att allt känns rätt! Som sagt, jag hatar att ta farväl, men det leder förhoppningsvis till många nya bekantskaper :) Och även om ångesten smyger sig på (den har förresten inte försvunnit helt sen i söndags) så blir det nog bra bara jag kommer dit och får annat att tänka på!
 
Mitt hår har blivit superblekt sen Rhodos. Tur att jag hade hjärnan med mig och inte färgade det innan vi åkte ;)

KOMMENTARER


♥♥♥♥

2013-08-29 // 14:04:54

Hoppas allt blir bra där borta! Kommer kännas konstigt att inte ha dig här i närheten längre! ♥

2013-08-29 // 16:47:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: