Believe Tour, Globen 23 April 2013

Jag vet inte vart jag ska börja! Allt var bara hur bra som helst! Åkte tåg ner tidigt på morgonen och var lagom taggade!!
 
Framme i Stockholm knäppte vi kort vid Plattan i väntan på han vi skulle bo hos, innan vi gick och åt en sväng.
 
Sen åkte vi hem till lägenheten och knäppte lite kort och dansade i väntan på Elin
 
Sen kom Elin och vi åt lite innan vi gick till Globen (ja gick, hur nice?!) Ställde oss och kollade på när de släppte in för ståplats en sväng innan vi gick och köpte ett program och gick in
 
Vi drog lott om platserna så jag, Mariella & Elin fick sitta tillsammans och Martina & Maritza satt några säten bort. Hade sjukt bra platser!!
 
Efter 21 började konserten och tårarna kom. Kalla mig töntig, jag var inte själv beredd på det. Allt bara släppte. Har väntat på denna dag i 9 månader och när jag såg han komma utflygandes på sina vingar så bara pang! Tårarna forsade x)
 
Sen körde han på, i ca 2 timmar. Helt underbart bra! Har inga ord
Så fint när han sjöng akustiskt och flög över oss! ♥
 
Klagar inte ett dugg på denna outfit ;)

 
Helt klart den bästa konserten jag har varit på hittills! ♥

KOMMENTARER


Kan kolla på alla bilder om och om och om igen. Får inte nog!!!! TAKE ME BACK!!! haha

2013-04-29 // 18:12:33

Ser ut att ha varit en helt fantastisk konsert. Jag är inget Bieber fan alls men det var så sjukt underhållande att se alla Belibers denna veckan över hela stan som var så sjukt glada och taggade. Jättefina bilder också! Är så glad för alla er som äntligen fick se honom live! :D Som sagt jag vet hur det är att få sin dröm uppfylld och den känslan vill jag inte neka någon! :D

2013-04-30 // 10:28:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: