APRIL!

Hejhej! Hoppas ni haft en bra påsk. Jag hade det hur kul som helst i lördags hos mormor och morfar. Inte skrattat så mycket på länge, och när klockan började närma sig kväller så blev allt så mycket roligare x) Bästaste familj!
 
I måndags var jag, mamma och pappa iväg till Sågmyra en sväng. Snål som jag är hittade jag bara ett linne och en sjal. Sedan åkte vi till Insjön och åt mat och kikade lite där innan vi åkte hem till farmor för lite fika. En heldag!
 
Igår jobbade jag igen. Och snart ska jag iväg till Borlänge och kika på Kupolen och träna lite hade jag tänkt. Sedan lär jag fundera lite på framtiden! (Det sista kändes lite för mycket... Ångest!!) Hundvakt har vi också blivit. En hel månad. Stackars Trisse njuter väl inte så väldans mycket. Men som tur är får han dagarna fria i alla fall, så just nu springer han runt och tokar sig!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: